Nädal 3: Uue meedia mõju traditsioonilisele meediale
Traditsioonilise meedia all mõistetakse eelkõige televisiooni, raadiot, flaiereid, ajalehed, emaili postitusi ja helistamist. Uue meediaga seostub eelkõige digitaalsed lahendused sotsiaalmeedia, otsingumootorite suunamine, blogi postitused, programmisisesed teavitused. Uued tehnoloogilised võimalused võimaldavad paremini jõuda sihtgrupini, mis on ka igati tervitatav. Meediaäri on suur ning paljud soovivad sellest kasu lõigata. Uued lahendused lõikavad tükki traditsioonilise meedia „pirukast“. Meeldib see või mitte, kui meediakanal mille sihtrühm jääb kogu aeg väiksemaks on surmale määratud.
Uue ja vana meedia üheks suurimaks erinevuseks on selle hind
ja kiirus. Uue meedia kanalite kasutamine on odavam kui traditsiooniline
meedia. Kulu mida tehakse jõudmiseks ühe inimeseni on oluliselt väiksem kui
tavameedia puhul [1].
Kõige positiivsemaks pean meedia jõudmis inimesele lähemale
tänu tehnoloogia arengule. Läbi sotsiaalpostituse jõuab teave suurele hulga
lugejaskonnale. Interneti kiirused kasvavad pidevalt ning tänu sellele saavad
inimesed juurdepääsu kiiremale ja suuremamahulisemale teabele.
Kõige negatiivsemaks pean libauudiste jõudmist lugejaskonnani.
Tehnoloogia võimaldab jõuda peaaegu kõikide inimesteni ning ka nende inimesteni
kes ei suuda eristada sõnumist olulist teavet. Valeuudiste levimisel võivad
olla väga suured negatiivsed tagajärjed. Arvan, et enamus mäletab USA
presidendivalimisi kus Venemaal asuv nn. trollivabrik sekkus valimistesse
soovides mõjutada valijate meelsust.
Kasutatud kirjandus:
1.
https://www.webfx.com/digital-marketing/learn/traditional-media-vs-new-media/#traditional-media
Comments
Post a Comment